ANOTHER YEAR.....

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 8:45 AM


School is coming.........PMR also is coming...........Nak kata seronok, boley ler sebab dapat jumpa kawan balik.......Nak kata sedey, yer kot sebab kena ler buat banyak kerja rumah dan tinggalkan katil ku(selau tidur ler tu)......hahahaha......Anyway, tahun depan ialah tahun yang busy bagi aku dan keluaga aku......Tak dapat pergi ke mane-mane...sedey....Sebab 2009 ialah tahun belajar(bagi aku)..Yelar sebab my sister, aku , dan adik aku kena hadapi SPM, PMR , dan UPSR.......Kitaorang kena ler belajar untuk achieve pelajaran masing-masing.......Sekarang ni tengah berusaha.....Tak der pic untuk topik ni sebab tak de apa-apa pun.......Good Luck untuk orang yang bakal hadapi UPSR, PMR, dan SPM......

Comments (0)

Post a Comment