The Neigbourhood...

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 6:21 PM

Masa hari Isnin,seramai 37 orang Indonesia datang ke sekolah aku....
Dorang datang dari Jawa Timur.....
Aku macam biaser kena jadi pencongkak ngan memberi information pada dorang.....
Sebaik kali ni,boleh cakap bahasa melayu.....Dorang faham..
Tapi ader sesetengah tak faham....haha...
So,lepas dorang dah sampai jek.....
Pengetua kitaorang memberi information tentang sekolah..
Lepas tu,kitaorang pun kena bawak dorang ke makmal biologi,sains,banyak lagi ler.....
Sebaik orang indonesia ni baik......
Dengar cakap group aku....haha...
Dorang friendly ler aku cakap....
Lepas jer bawak dorang.....
Dorang kena pergi Majlis Pemberian Anak Angkat....
Maksd anak angkat ni dorang kena tinggal ngan keluarga angkat selama 5 hari...
Aku tak ambil...hehe....
Anyway,korang layan jelar gambar ni....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Comments (0)

Post a Comment