Cutest.....

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 3:48 AM

Pada hari Ahad,aku telah beli arnab untuk letak kat kelas aku......Yelar,untuk jadikan hiasan ngan nak menang pertandingan untuk kelas tercantik yang bernama Pertandingan Kejora...Kelas yang menang tu akan dapat wang yang cukup banyak(tak boleh cakap)....Jadi,kelas aku nak menang ler....Aper lagi, aku pun sponcer ler arnab ....Banyak juga kawan sekelas aku nak sponcer barang...Contohnyer,air pancut, hamster, turtle, carpet, cat kelas, macam2 lagi......Anyway,susah juga nak jaga arnab ni......Setiap hari kena beri dia makan dan basuh tempat berak dia(sebaik taik dia kecik..hahaha)....Nama arnab aku ni ialah CELAK sebab dia ader celak hitam kat mata diar...nanti tengokler gambar dia.....Cute giler arnab ni....Harga arnab ni ngan cage,makanan diar sekali,RM 80(selepas diskoun)......Ok lah tu daripada RM120(harga biasa diar)....Ok,ni dia gambar arnab aku......









Comments (2)

braper?
arnab nih?

rm50..kenaper?nak beli ker??

Post a Comment