Sakit Hati......

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 9:52 PM

Pada hari Sabtu lepas, Dr Sheikh Muzaffar datang ke Sekolah Menengah Muzaffar Syah untuk beri taklimat.....Sebelum tu,banyak juga sekolah yang telah dijemput untuk datang kat situ.....tapi kelas aku tak dapat surat tu....Kelas lain pula dapat .......Aku tak faham kenaper kelas aku tak dapat surat tu....Pelik betul......Geramnyer aku.....Tak dapatler pergi taklimat tu....Sebaik kakak aku dan adik aku pergi....Bolehler aku suruh dorang tangkap gambar kat saner....hahahah....Anyway,aku nak datang ke saner bukannyer aper,untuk tangkap gambar ngan dengar taklimatnyer...Yelar,kot2 biler besar nanti aku jadi angkasawan pertama darat kat Jupiter.....hahaha.......Anyway,this is the picture of Dr Shiekh Muzaffar which taken by my sisters.......Tapi banyak yang blur.....


Comments (0)

Post a Comment