Bolling Time.......

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 12:45 AM



Sehari selepas habis kenduri tahlil, aku pun dah rasa bosan.......Asyik belajar jer......Jadi aku dan kazen len ajak pergi main bolling kat Ipoh Parade.....Kali pertama ni main bolling.....Tak semua pergi......Cumer aku dan 5 kazen len........Biler dah sampai, masuk-masuk ke dalam Parade tu, nak dekat setengah kedai tutup.... terkezut ler.....Yelar sebab orang cina tengah sambut perayaan dorang....Gong Xi Fa Cai......Anyway, takut pulak tempat bolling tu tutup.....Sebaik bukak tempat bolling tu....Biler kitaorang masuk, banyak tempat kosong.....Thank god......Kitaorang main 4 game....Lama tu....Nak dekat 4 jam, kita main....Best giler.....Aku dapat tempat kedua ngan markah 116.......Ok lah tu, baru first experience......Lepas habis main, kitaorang pergi ler bayar.....Nak tau kita kena bayar beraper???RM 80 ringgit sahajer.....Terkezut giler aku.....Ingat murah......Tak guner.....Terpaksa ler guner duit makan sekali.....Tak boleh ler makan tengah hari....sedey.....Biler balik rumah, baru makan.....kesian.....Tapi best giler....So,ni pic semasa kitaorang main bolling........


(Perlawanan antara 5 penjuru)


(The Marks...)

Comments (0)

Post a Comment