SCHOOL OF AYER KEROH..........

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 7:03 AM

(Kelas ku............Sunyi betul.......)
Nama sekolah aku ialah Sekolah Menengah Ayer Keroh........Tu jer........Tak yah panjang2..........Masa petang tadi, aku dan kawan2 aku pergi ler ke sekolah aku untuk tolong kawan yang tengah menghiasi kelas 3RK1.......Kalo tak tolong,nanti dorang bagi tau cikgu kang......Tak pasal2 kena marah.....Anyway, datang2 jer.......Rupenyer sikit jer orang tengah hias kelas tu.......Ingat banyak orang.....Tak guner betul........Lagi satu,baru separuh jer yang siap........Ingat dah nak siap.......Cis.......Terpaksa ler buat banyak kerja.....Lepas tu, kitaorang buat ler.....Tengah nak stapler kain, ubat stapler pulak habis......Malang betul nasib......Kitaorang pergiler cari ubat stapler tu satu sekolah......Yang dapat,cumer ubat stapler yang kecik dan yang paling besar.......Dua2 tak muat......Damn it.....Tak tau buat aper lepas tu sebab yang tak siap, cumer stapler kain tu jer kat papan tanda.......Dah tak der, nak buat camner........Sebaik, aku bawa kamera aku....Tak ler boring......Aku boley ler tangkap gambar.......Ni dia pic yang aku tangkap tentang sekolah aku ni......






(Logo tandas lelaki......hahaha...)

Comments (0)

Post a Comment