Kenduri Tahlil.....

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 6:28 PM


Kenduri tahlil pun bermula.......Banyak jugak orang datang......Tapi maser tu tengah hujan....sedey....Anyway, selepas habis tahlil, aku dan abang saudara aku dipanggil kena menjadi photoghraper...........Yaler sebab kitaorang jer yang ader kamera....hahahaha.....Kena ler ambil gambar........Banyak juga ler gambar yang sudah ditangkap tapi kebanyakannyer blur....sedey.....Ni dia pic selepas kenduri tahlil.........



(makanan tengah disediakan.......sedapnyer...)




(Semasa makan)

(Selepas habis kenduri...Kesian mak cik ni...)


Selepas semua orang dah balik, atuk aku panggil semua keluaga untuk tangkap gambar.....Sekali lagi aku dan abang saudara aku jadi photoghraper....Tapi kitaorang pun ader masuk dalam gambar....hehehe...Saja-saje jer nak jadi model....Anyway,ni picture yang kitaorang tangkap gambar......




Comments (0)

Post a Comment