Going To Jusco with My Pal......

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 10:05 PM


Pada hari Rabu petang, kawan aku adeler ajak aku pergi ke Jusco untuk beli barang diar.....Aku pun aper lagi,mestiler nak pergi sebab baru jer sembuh daripada demam.....Sampai2 jer,kitaorang pun terus cari barang diar...Selepas dah jumpa,ingatkan nak beli, rupenyer tengok harga jer....peh....Selepas tu,kitaorang pun tak tau nak buat aper sebab ingatkan lepas cari barang diar,terus balik...Rupenyer dia cakap,balik pukul 5....Aku dengar sebelum pergi jusco tu,datang pukul 2.30..dia tak cakap pun balik pukul beraper.....Jadi kitaorang cadang pergi tempat game....Kalo pergi tengok wayang,rasenyer tak sempat kot....Selepas sampai jer,kitaorang pun beli token tapi kitaorang berjimat-cermat.....Tak habiskan banyak duit kat saner....Banyak juga permainan kitaorang main seperti basketball, ice hockey, car racing dan tinju...Best giler....Tapi selepas balik rumah jer,tiba2 demam balik...Tak guner tapi aku reda jer.....So,ni lah gambar semasa kitaorang main permainan kat saner....


(Basketball)


(Ice hockey)


(Tinju)

Comments (0)

Post a Comment