Unique Panorama....

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 12:27 AM





Pada hari Sabtu lalu, aku dan keluarga aku pergi ke hotel yang bernama Corus Paradise Resort...Yeay, bercuti lagi...LOL....Hotel tu terletak di Port Dickson....Kitaorang pergi ke situ sebab ayah aku ader ada meeting kat saner....Aku ke saner pun bukannyer nak bergembira sangat....Kena ler belajar kat saner.....Maklumler PMR....So biler kitaorang sampai ke saner, macam biasa, checkout dulu...kalo tak, nanti kena tangkap kang....hahaha...Anyway,pemandangan depan hotel tu biasa jer....Tak terlalu cantik....Masuk2 jer dalam bilik, bukak langsir.....PEH... Cantik siot pemandangan!!!..Giler cantik aku cakap.....Aper lagi, aku tangkap gambar ler...Ni dia pemandangan tu....



Kitaorang tinggal kat situ 2 hari jer...Selepas 1 hari tinggal kat situ,aku mula dah raser borink..... Sebaik adik aku suruh aku teman diar mandi swimming pool....Aku boley ler tangkap gambar...Tak ler borink..Aku tak mandi swimming pool tu sebab baru jer habis demam....Tak kan nak demam lagi kan..LOL...So...We off....1 jam lebey jaga diar....Penat....So ni dia pic masa kat swimming pool tu...



Comments (0)

Post a Comment