Worst Fever Ever?? I think.....

Posted by Abdul Hadi Adib | Posted in | Posted on 5:20 PM


Baru2 ni, aku dikenakan fever yang teruk.....Fever ini bermula dari sekolah.....Aku tiba2 rase pening dan dan tidak bermaya untuk jalan.....Masa tu fever aku dah makin teruk....Adeler kawan aku yang baik hati suruh aku balik rumah tapi aku tak nak...Disebabkan education dan PMR, aku teruskan.....Habis jer sekolah, aku pun terus tidur...Yelar,energy dah habis..Hahaha.... Anyway,pada keesokan harinyer(Selasa), aku nak datang sekolah tapi tak boley...Masih panas lagi...Lagi satu,hari Selasa ni penting sebab ader ujian tara....Aku nak datang ujian tara ni sebab dapat markah .....hahaha....Anyway,fever ini berterusan ke hari Rabu...Banyak juga pelajaran yang aku tertinggal tapi sebaik aku belajar kat rumah(sikit-sikit jer).....Masa Rabu petang,fever aku makin hilang sikit2.....Alhamdulillah....This is the picture when i got fever.....


Comments (0)

Post a Comment